5.0
gebaseerd op 954 reviews

Heel fijn, 1 ste keer waarop het verven van wimpers totaal zonder prikkende ogen is verlopen.

Anouschka - ongeveer een jaar geleden

Vriendelijk, duidelijk snelle behandeling

Petra - ongeveer een jaar geleden

Fijne salon, heerlijke voet spa gehad. Ik kom terug.

Anneroos - ongeveer een jaar geleden

Heel fijn!

Amber - ongeveer een jaar geleden

Fijne afspraak en mijn wenkbrauwen zijn super goed gedaan, heel nauwkeurig en mooi!

Eline - ongeveer een jaar geleden

Professioneel en vriendelijk!
Heel blij met het resultaat.

Brenda - ongeveer een jaar geleden

Behandeling ging erg goed en de resultaat ook. Ik ben erg blij met de lift. Het is heel goed zichtbaar

Emine - ongeveer een jaar geleden

Het was een heerlijke ontspannen behandeling. En zit nog steeds na te genieten

Marianne - ongeveer een jaar geleden

mijn voetjes en ik hebben genoten:-))

Ciska - ongeveer een jaar geleden

Top

Joke - ongeveer een jaar geleden