5.0
gebaseerd op 954 reviews

The woman was nice and tried to make it as painless as possible, however, she burnt my skin more than once even when I told her the wax was quite hot. It was a hot day and usually I would have expected some air conditioning or fan but she only turned it on later when she was almost done. Also, the hair removal wasn’t done well. I had hair in my legs and intimate area, so I didn’t feel the job was done as I would have expected. So, unfortunately, my experience overall wasn’t good.

Constanza - 28 dagen geleden

Super tevreden!

Assia - ongeveer 2 maanden geleden

Prima

Mieke - 4 maanden geleden

Altijd fijn bij Daphne al aantal jaar mijn wenkbrauwen met een mooie brow-lift+tinting
Kan er 6-8 weken weer helemaal mooi tegenaan…

Quirine - 5 maanden geleden

Zoals altijd perfecte nagels! Behandeling is gezellig en ontspannen.
Kom er al jaren en blijf dat zeker doen.

Wilma - 5 maanden geleden

Altijd op en top behandeld en weer super tevreden met me wimperlift

Soraya - 6 maanden geleden

Mijn nagels zijn door Janina gedaan. Wat een leuke vrouw en echt een professional. Ze heeft mij goed kunnen adviseren met de kleuren, wat de behandeling inhoudt en welke spullen de nagelstudio gebruikt. Ik ben zo tevreden dat ik meteen een nieuwe afspraak heb gemaakt. En weer bij Janina 😁

Roos - 6 maanden geleden

Het is altijd weer heerlijk om een behandeling bij de Beauty Sisters te ondergaan.

Jacqueline - 7 maanden geleden

Ik vind het een prachtige entourage.
Je ligt heel ontspannen naar de sterren te kijken. Met zalige easy listening muziek.
De zeer vakkundige acne behandeling was een beetje pijnlijk want anders was ik zeker in slaap gevallen.
Absoluut voor herhaling vatbaar.

Sophie - 7 maanden geleden

prima verzorgd

Loes - 7 maanden geleden