5.0
gebaseerd op 954 reviews

Erg fijne behandelingen gehad, een goede sfeer , professioneel en ook als schoonheidsspecialist zijnde (kritisch) goed kunnen ontspannen en genieten . Een echte aanrader dus.

Amber - ongeveer 8 jaar geleden
Amber - ongeveer 8 jaar geleden

Mooie zaak en leuke mensen . Waxen is nooit leuk , maar het was nu minder erg...haha

Diana - ongeveer 8 jaar geleden

Vandaag voor het eerst geweest en zeer tevreden weer naar huis gegaan. Ik werd behandeld door 2 leuke lieve meiden.
Bedankt meiden.
Tot de volgende keer!!!

Nicolet - ongeveer 8 jaar geleden