5.0
gebaseerd op 954 reviews

Ik kom toch wel al een aantal jaren hier bij mijn favoriet Daphne!
Altijd super tevreden met mijn wimpers. Ze weet wat ze doet en de sfeer hier is altijd super rustgevend en prettig!
Echt een enorme aanrader!😊

Samantha - 10 maanden geleden

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en voor het eerst in lange tijd zagen mijn wenkbrauwen er weer fantastisch uit!

Eva - 10 maanden geleden

Je loopt stralend de deur uit.

Karina - 10 maanden geleden

Hele fijne behandeling (bindweefselmassage met fruitzurenpealing) met een heerlijke schouder decolleté massage. Kom altijd fijn tot rust bij Leonie. Een blije klant

Christa - 10 maanden geleden

Heerlijke ontspanningsmassage gehad! Het voetenbadje vooraf was echt een leuke verrassing!

Maura - 10 maanden geleden

Heel ontspannen en een fijne massage, bedankt! Ik kom hier zeker nogmaals :)

Lindsay - 10 maanden geleden

Was heel relaxt en fijne massage

Carla - 10 maanden geleden

Kom er al een tijdje . Gewoon altijd goed, heel vriendelijk, meedenkend.
Eerlijk advies … erg belangrijk!

Debbie - 10 maanden geleden

Ik ben een terugkerende klant en altijd tevreden over de geweldige service van Daphne. Ze is zeer meegaand, vriendelijk en begripvol. Ik beveel beautysisters van harte aan!

Lyn - 11 maanden geleden

Voor het eerst heb ik een schoonheids/wellness behandeling bij Beautysisters geboekt en ondergaan en ik ben daar heel blij en tevreden over. Een super relaxte behandeling gehad, goede uitleg, vriendelijke medewerker, ik heb het echt ervaren als een verwen moment voor mij zelf en vindt het zeker voor herhaling vatbaar.

Willy - 11 maanden geleden