5.0
gebaseerd op 954 reviews

Super vriendelijke en goeie specialist/eigenaressen. Een collega was ziek en ik kon alsnog terecht vlak voor mijn vakantie. Daarnaast helemaal blij met een eindresultaat. Een nieuwe vaste klant erbij👍🏼

Demi - 11 maanden geleden

De behandeling was prima, lekker ontspannen en lekkere producten.

Carla - 11 maanden geleden

geweldig, ik heb genoten en ben weer heerlijk ontspannen

Brigitta - 12 maanden geleden

Altijd fijn bij Beautysisters! Heerlijke behandeling weer gehad !

Nikita - 12 maanden geleden

Fijne behandeling. De signature Facial was heel prettig.

Jesse Apollonia - 12 maanden geleden

Zoals ik al jaren gewend ben, vriendelijk, professioneel en snel. Ik ben niet voor niets al jaren een zeer tevreden klant.

Wilma - 12 maanden geleden

Thank you Leoni for a fabulous Dermapen facial treatment.I never,ever will take for granted that I am in the hands of greatness when I am in your office.Your knowledge, application and attention to detail to treat & beautify your clients utilizing safe & sumptuous products can never be underestimated.

Stephanie - 12 maanden geleden

Ruim 3 jaar, altijd naar wens.

Willem - 12 maanden geleden

Hele fijne eerste ervaring gehad. Ik kom zeker terug voor een gezichtsbehandeling!

Cloey - 12 maanden geleden

Kom nu een tijdje bij Leonie. Elke keer gewoon genieten.

Sandra - ongeveer een jaar geleden