5.0
gebaseerd op 954 reviews

Pure verwennerij👍🏼 Was een heerlijke behandeling! Voor herhaling vatbaar!

Semra - ongeveer 8 jaar geleden

Goed geholpen, goed uitgelegd wat er ging gebeuren. Mooi resultaat

bianca - ongeveer 8 jaar geleden

Prachtige salon , gezellig personeel. En weer prachtige voetjes 😍
Kom zeker weer terug.

Laila - ongeveer 8 jaar geleden

Helemaal geweldig, top meiden, top salon. Heel schoon en netjes.

Jeanette - ongeveer 8 jaar geleden

Heel goed en vriendelijk geholpen door professioneel personeel.

Lida - ongeveer 8 jaar geleden

Vond het heel gezellig, behandeling was TOP!
Ik kom zeker weer terug

Marian - ongeveer 8 jaar geleden

Vriendelijk ontvangst waar direct gevraagd wordt of je iets wilt drinken. Nette omgeving met aandacht voor de klant. Behandeling van gezichtwaxen of acrylnagels worden proffesioneel uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden. Je weet als je een behandeling ondergaat dat het goed komt.

Gonny - ongeveer 8 jaar geleden

Vriendelijk, gezellig en zeer professioneel! Top meiden 👍🏼👍🏼

Wilma - ongeveer 8 jaar geleden
Donja - ongeveer 8 jaar geleden
Ellen - ongeveer 8 jaar geleden